Polityka Jakości
Nowa Polityka Jakości na rok 2013...
Zarząd Spółki zapewnia, że zarządzanie jakością ma fundamentalne znaczenie dla osiągania celów biznesowych Spółki związanych z wytwarzaniem wyrobów i usług zgodnych z wymaganiami i oczekiwaniami Klientów.
Celem PRASMET jest terminowe dostarczenie wyrobów i usług przy zachowaniu najwyższej jakości i minimalnym wpływie na środowisko naturalne.
Najważniejszy jest KLIENT, któremu oferujemy:
- Satysfakcję poprzez powtarzalną wysoką jakość wyrobów i usług
- Wyroby/ usługi po konkurencyjnych cenach
- Wytwarzanie wyrobów / usług w procesach nadzorowanych zgodnie z ISO 9001:2008
- Spełnienie wymagań przepisów prawnych, norm i dyrektyw UE
- Stałe i partnerskie kontakty oraz doradztwo techniczne
Dla ich spełnienia nasze główne działania kierujemy na:
- Stałe podnoszenie jakości wytwarzanych wyrobów i świadczonych usług poprzez doskonalenie technik i technologii wytwarzania
- Rozwijanie parku maszynowego dla zapewnienia pewności dostaw
- Zapobieganie niezgodnościom i ciągłe doskonalenie jakości procesów poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników w rozwiązywanie problemów jakościowych
- Zmniejszenie i zapobieganie niekorzystnemu wpływowi firmy na środowisko naturalne
- Poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy poprzez ciągłą analizę istniejących i potencjalnych zagrożeń oraz podejmowanie działań celem ich ograniczenia i wyeliminowania
- Systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz świadomości, że jakość ma być wyprodukowana a nie może być wynikiem kontroli
- Partnerską współpracę z Dostawcami spełniającymi nasze wymagania
- Ciągłe doskonalenie poprzez stosowanie modelu pracy PDCA
Styczeń 2013
b